پروفایل اساتید - دانشکده معماری arch
استادیار
تاریخ بهروزرسانی: 1403/09/01
داریوش طلائی
دانشکدگان هنرهای زیبا / موسیقی (غیرفعال)
رساله های دکتری
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
بررسی شیوه تارنوازی علیاکبرخان شهنازی و فخامالدوله بهزادی در روایت دستگاه ماهور از ردیف آقاحسینقلی
آرمان توکلی 1402 -
اجرای قطعاتی در دستگاه همایون و آوانگاری آموزشی - تحلیلی ردیف دوره عالی سنتور استاد فرامرز پایور ، دستگاه شور
مینا نی زاری 1399 -
تحلیل ساختار بیش درآمد های فرامرز پایور
علی عابدین 1398 -
تصانیف 1300 تا1320، آنالیز فرمال و مدال
سیدرامتین نظری جو 1398 -
چرخه سه گاه
نیما جوزی 1398 -
بررسی شیوه تارنوازی داریوش طلایی
شاهد علیزاده اسفیکانی 1398 -
اجرای قطعاتی در آواز دشتی و مقایسه ردیف دوره عای و اجراهای تکنوازی در صفحات قدیم استاد علی اکبر شهنازی
سهیل یاراحمدی 1397 -
اجرای قطعاتی در آواز افشاری و امکانات سنتور ،تحت تاثیر نقش غالب تار در روایات مرجعیت یافته ردیف
بهروز بلانی زاده 1397 -
اجرا در آواز بیات ترک و بررسی روش تصنیف سازی دوره ی قاجار
وحید کاکاوند 1397 -
اجرای قطعاتی در دستگاه همایون به شیوه عبدالحسین شهنای و بررسی خصائص تکنیکی موسیقایی عبدالحسین شهنای
مهران معمارنژاد 1396 -
اجرای آواز ابوعطا و تنوع ظاهری و کارکرد سبکی مضراب سنتور
مهرنوش ذوالفقاری 1396 -
اجرای آواز بیات اصفهان به شیوه غلامحسین بیگچه خانی
سهیل کاکاوند 1396 -
اجرا در دستگاه سه گاه و بررسی تطبیقی دو شیوه ی سنتور نوازی حبیب سماعی و فرامرز پایور
حسین قاسم پورشیراز 1396 -
بازنوازی یک از اجراهای رضا ورزنده و بداهه نوازی به همان شیوه و آنالیز شیوه سنتورنوازی رضا ورزنده
محسن حسینی 1396 -
اجرا در آواز بیات اصفهان و دستگاه همایون و بررسی تطبیقی کتب آموزشی شاز قانون بین هنرستان ترکیه و ایران
افرین سادات نظری جو 1396 -
اجرای قطعاتی در دستگاه راست پنج گاه- نت نگاری تحلیلی و آموزش ردیف ایران به روایت یوسف فروتن
هوتن شرف بیانی 1396 -
اجرای قطعاتی در آواز بیات ترک و بررسی تحلیلی پنج چهار مضرب از ساخته های استاد فرامرز پایور
فاطمه نکونام 1396 -
اجرای قطعاتی در دستگاه نوا و بررسی تکنیک هایاجرایی ساز نی و علائم و نشانه های مربوط به آن
فرهاد ابراهیم خانی 1396 -
اجرای آواز ابوعطا و بررسی ردیف دوره دوم استاد ابوالحسن صبا
شهرزاد پژمان 1396 -
آهنگسازی و اجرا در آواز دشتی و بررسیبافت چند صدایی در آثار حسین علیزاده
محمدحسین هاشم پور 1396 -
ساخت و اجرای قطعاتی در آواز بیات ترک و تجزیه و تحلیل کوک های سه تار استاد احمد عبادی
کیوان محمودیان شیوتو 1396 -
اجرای قطعاتی در دستگاه ماهور و نت نویسی و تجزیه و تحلیل چهار مضراب پرویز مشکاتیان برای تار
مسعود اسحاقیان 1396 -
اجرای قطعات استاد شهنازی در آواز اصفهان و بررسی تطبیقی شیوه تار نوازی درویش خان و مرتضی نی داود
علی سلامی 1396 -
اجرای گروهی با هدف نزدیکی به موسیقی مقام آذربایجان از نظر تحرک و فشردگی و تحولات نوازندگی و آهنگسازی حسین علیزاده
سیدعباس سیدین 1396 -
اجرا در آواز بیات اصفهان و مدافه ای در باب طبقه بندی واژگان توصیف کننده صدا در فرهنگ موسیقیایی ایران
مقداد ارزنده 1396 -
روش چگونگی تطبیق مراجع سازی و آوازی ردیف دستگاه شوربر ساز سه تار- اجرای برنامه در آواز ابوعطا و دشتی
سجاد تهذیبی 1396 -
نوازندگی ساز کمانچه در دستگاه چهار گاه و بررسی قابلیت های اجرای دستگاه چهارگاه با ساز کمانچه
چکاد فشارکی 1396 -
اجرای دستگاه نوا بر اساس ردیف دوره عالی استاد شهنازی و بررسی تعاملات ریتمیک بین شعر و موسیقی در تصانیف دوره قاجار
سیدمحمدامین میراحمدی شریعتی 1396 -
اجرای قطعاتی در آوا افشاری- تحلیل دفتر نت کلاس جواد معروفی
کازونه ایواساکی 1396 -
اجرا در آواز بیات و برداشتهای استادان موسیقی ایران از نحوه تقطیع جملات ردیف میرزا عبداله به روایت نور علی برومند دستگاه شور
مصطفی محمودجانلو 1396 -
آهنگسازی و اجرا در دستگاه همایون و نگاهی به اقسام جواب در آواز در موسیقی ایرانی (بررسی آوانگاری موردی جواب آوازهای مجموعه نوا مرکب خوانی)
حسین خوش چهره زیبا 1396 -
بررسی امکانات بالقوه مد رهاوی در قالب فرم کلاسیک ایرانی
کژوان ضیاالدینی 1396 -
نگاهی نو به تکنیک های مضرابی بنیادین و بسط گسترش آن روی ساز سنتور
محمد سلیمانیان 1396 -
اجرا در دستگاه سه گاه و بررسی تحریر در ردیف سازی و آوازی
سیده الهام حبیب تبار 1396 -
نوازندگی در دستگاه همایون و بررسی مشخصه های سبک شناسی نوازندگی استاد کسایی
محمدرضا زینعلی 1396 -
اجرا در آواز ابوعطا و بررسی شیوه های نوین کمانچه نوازی
بهنوش بهنام نیا 1396 -
بررسی ویژگیهای تکنیکی ساز نی جهت دستیابی به اصول انطباق رپراتور موسیقی ایرانی برای این ساز
محمد میرزایی کوتنایی 1396