داریوش طلائی

استادیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/09/01

داریوش طلائی

دانشکدگان هنرهای‌ زیبا / موسیقی (غیرفعال)

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. بررسی شیوه تارنوازی علی‌اکبرخان شهنازی و فخام‌الدوله بهزادی در روایت دستگاه ماهور از ردیف آقاحسینقلی
    آرمان توکلی 1402
  2. اجرای قطعاتی در دستگاه همایون و آوانگاری آموزشی - تحلیلی ردیف دوره عالی سنتور استاد فرامرز پایور ، دستگاه شور
    مینا نی زاری 1399
  3. تحلیل ساختار بیش درآمد های فرامرز پایور
    علی عابدین 1398
  4. تصانیف 1300 تا1320، آنالیز فرمال و مدال
    سیدرامتین نظری جو 1398
  5. چرخه سه گاه
    نیما جوزی 1398
  6. بررسی شیوه تارنوازی داریوش طلایی
    شاهد علیزاده اسفیکانی 1398
  7. اجرای قطعاتی در آواز دشتی و مقایسه ردیف دوره عای و اجراهای تکنوازی در صفحات قدیم استاد علی اکبر شهنازی
    سهیل یاراحمدی 1397
  8. اجرای قطعاتی در آواز افشاری و امکانات سنتور ،تحت تاثیر نقش غالب تار در روایات مرجعیت یافته ردیف
    بهروز بلانی زاده 1397
  9. اجرا در آواز بیات ترک و بررسی روش تصنیف سازی دوره ی قاجار
    وحید کاکاوند 1397
  10. اجرای قطعاتی در دستگاه همایون به شیوه عبدالحسین شهنای و بررسی خصائص تکنیکی موسیقایی عبدالحسین شهنای
    مهران معمارنژاد 1396
  11. اجرای آواز ابوعطا و تنوع ظاهری و کارکرد سبکی مضراب سنتور
    مهرنوش ذوالفقاری 1396
  12. اجرای آواز بیات اصفهان به شیوه غلامحسین بیگچه خانی
    سهیل کاکاوند 1396
  13. اجرا در دستگاه سه گاه و بررسی تطبیقی دو شیوه ی سنتور نوازی حبیب سماعی و فرامرز پایور
    حسین قاسم پورشیراز 1396
  14. بازنوازی یک از اجراهای رضا ورزنده و بداهه نوازی به همان شیوه و آنالیز شیوه سنتورنوازی رضا ورزنده
    محسن حسینی 1396
  15. اجرا در آواز بیات اصفهان و دستگاه همایون و بررسی تطبیقی کتب آموزشی شاز قانون بین هنرستان ترکیه و ایران
    افرین سادات نظری جو 1396
  16. اجرای قطعاتی در دستگاه راست پنج گاه- نت نگاری تحلیلی و آموزش ردیف ایران به روایت یوسف فروتن
    هوتن شرف بیانی 1396
  17. اجرای قطعاتی در آواز بیات ترک و بررسی تحلیلی پنج چهار مضرب از ساخته های استاد فرامرز پایور
    فاطمه نکونام 1396
  18. اجرای قطعاتی در دستگاه نوا و بررسی تکنیک هایاجرایی ساز نی و علائم و نشانه های مربوط به آن
    فرهاد ابراهیم خانی 1396
  19. اجرای آواز ابوعطا و بررسی ردیف دوره دوم استاد ابوالحسن صبا
    شهرزاد پژمان 1396
  20. آهنگسازی و اجرا در آواز دشتی و بررسیبافت چند صدایی در آثار حسین علیزاده
    محمدحسین هاشم پور 1396
  21. ساخت و اجرای قطعاتی در آواز بیات ترک و تجزیه و تحلیل کوک های سه تار استاد احمد عبادی
    کیوان محمودیان شیوتو 1396
  22. اجرای قطعاتی در دستگاه ماهور و نت نویسی و تجزیه و تحلیل چهار مضراب پرویز مشکاتیان برای تار
    مسعود اسحاقیان 1396
  23. اجرای قطعات استاد شهنازی در آواز اصفهان و بررسی تطبیقی شیوه تار نوازی درویش خان و مرتضی نی داود
    علی سلامی 1396
  24. اجرای گروهی با هدف نزدیکی به موسیقی مقام آذربایجان از نظر تحرک و فشردگی و تحولات نوازندگی و آهنگسازی حسین علیزاده
    سیدعباس سیدین 1396
  25. اجرا در آواز بیات اصفهان و مدافه ای در باب طبقه بندی واژگان توصیف کننده صدا در فرهنگ موسیقیایی ایران
    مقداد ارزنده 1396
  26. روش چگونگی تطبیق مراجع سازی و آوازی ردیف دستگاه شوربر ساز سه تار- اجرای برنامه در آواز ابوعطا و دشتی
    سجاد تهذیبی 1396
  27. نوازندگی ساز کمانچه در دستگاه چهار گاه و بررسی قابلیت های اجرای دستگاه چهارگاه با ساز کمانچه
    چکاد فشارکی 1396
  28. اجرای دستگاه نوا بر اساس ردیف دوره عالی استاد شهنازی و بررسی تعاملات ریتمیک بین شعر و موسیقی در تصانیف دوره قاجار
    سیدمحمدامین میراحمدی شریعتی 1396
  29. اجرای قطعاتی در آوا افشاری- تحلیل دفتر نت کلاس جواد معروفی
    کازونه ایواساکی 1396
  30. اجرا در آواز بیات و برداشتهای استادان موسیقی ایران از نحوه تقطیع جملات ردیف میرزا عبداله به روایت نور علی برومند دستگاه شور
    مصطفی محمودجانلو 1396
  31. آهنگسازی و اجرا در دستگاه همایون و نگاهی به اقسام جواب در آواز در موسیقی ایرانی (بررسی آوانگاری موردی جواب آوازهای مجموعه نوا مرکب خوانی)
    حسین خوش چهره زیبا 1396
  32. بررسی امکانات بالقوه مد رهاوی در قالب فرم کلاسیک ایرانی
    کژوان ضیاالدینی 1396
  33. نگاهی نو به تکنیک های مضرابی بنیادین و بسط گسترش آن روی ساز سنتور
    محمد سلیمانیان 1396
  34. اجرا در دستگاه سه گاه و بررسی تحریر در ردیف سازی و آوازی
    سیده الهام حبیب تبار 1396
  35. نوازندگی در دستگاه همایون و بررسی مشخصه های سبک شناسی نوازندگی استاد کسایی
    محمدرضا زینعلی 1396
  36. اجرا در آواز ابوعطا و بررسی شیوه های نوین کمانچه نوازی
    بهنوش بهنام نیا 1396
  37. بررسی ویژگیهای تکنیکی ساز نی جهت دستیابی به اصول انطباق رپراتور موسیقی ایرانی برای این ساز
    محمد میرزایی کوتنایی 1396