دومین جلسه عمومی استادان دانشکده معماری از ساعت 11 تا 14 مورخ 19/3/98 با حضور استادان بازنشسته، در محل سالن نگارخانه برگزار شد.

جلسه با قرائت آیاتی از قرآن مجید آغاز شد.

جناب آقای دکتر اکرمی ریاست محترم دانشکده معماری ضمن خوش آمدگویی به حاضرین و به خصوص اساتید بازنشسته و به ویژه شهردار محترم تهران گفتند: امروز روز استثنایی است زیرا اولاٌ استادان پیشکسوت در جمع حضور دارند و دوماً شهردار محترم تهران جناب آقای دکتر حناچی که از افتخارات اعضای هیات علمی هستند .

ایشان حضور دکتر حناچی را به سمت شهردار تهران یک فرصت طلایی برای شهر تهران دانستند و اعلام کردند که همه اعضای هیات علمی دانشکده آمادگی دارند به عنوان مشاوران علمی شهردار محترم در رفع مشکلات شهر تهران و نمونه شدن شهر تهران به عنوان پایتخت جهان اسلام ایفای نقش نمایند.

 

قسمت اول، ارایه گزارشی از پیشرفت فعالیت های  برنامه ریزی شده در جلسه عمومی قبل (فروردین 98) بود که توسط ریاست محترم دانشکده انجام شد در این گزارش فعالیت های انجام شده مرتبط با چهار کمیته نشریه، سیل، ارتقاء و سخنرانی ها تشریح گردید و مقرر شد مسایل تا حصول نتیجه پیگیری شود.

قسمت دوم، در این قسمت هر یک از اساتید بازنشسته سخنانی را ایراد کردند. در انتها از اساتید بازنشسته با تقدیم لوح و هدیه ای که توسط ریاست محترم پردیس هنرهای زیبا جناب آقای دکتر حیدری و ریاست محترم دانشکده معماری اهدا شد، تقدیر به عمل آمد.

 اساتید محترم بازنشسته حاضر در جلسه بشرح زیر بودند. 

  1. دکتر سیمون آیوازیان
  2. دکتر سید غلامرضا اسلامی
  3. دکتر قاسم درودگر
  4. دکتر مجتبی رضا زاده
  5. دکتر ساعد سمیعی
  6. دکتر احمد علی فرزین
  7. دکتر محمد فرضیان
  8. دکتر محمد منصور فلامکی
  9. دکتر حشمت اله متدین
  10. دکتر جلال میرلطیفی
  11. مهندس سعید نجفی

 

قسمت سوم، در پایان جلسه با صرف ناهار از حاضرین پذیرایی شد و عکسهایی به یادگار گرفته شد.