گروه مرمت بناها و بافت‌های تاریخی دانشکده معماری، نشست تخصصی دیگری را با موضوع ارائه گزارش فاز اول پژوهش "ارزیابی وضعیت شغلی و تحصیلی فارغ التحصیلان رشته مرمت و احیای بناها و بافت های تاریخی"، در تاریخ 13 خرداد 1397 برگزار خواهد کرد. در این نشست دکتر پیروز حناچی، رییس مؤسسه پژوهشی فرهنگ و هنر و مهندس محمدرضا محمودی دانشجوی دکتری رشته مرمت سخنرانی خواهند نمود.

این گزارش در راستای تحقیقاتی پیرامون جایگاه شغلی و علمی دانش آموختگان رشته مرمت و احیای ابنیه و بافت های تاریخی در مقطع تحصیلات تکمیلی که طی یکسال اخیر و در دو مرحله انجام شد؛ ارائه می گردد. قابل ذکر است در مرحله اول، پرسشنامه ای جهت جمع آوری اطلاعات تحصیلی و شغلی حال حاضر فارغ التحصیلان و دانشجویان تهیه شد و در اختیار دانش آموختگان این رشته قرار گرفت و در مرحله دوم نیز پرسشنامه تحلیلی بر اساس اطلاعات جمع آوری شده در فاز اول، برای تحلیل علل و عوامل وضع موجود شغلی فارغ التحصیلان این رشته توسط فارغ التحصیلان تکمیل گردید.

علاقه مندان و پژوهشگران می توانند  روز یکشنبه 13 خرداد 1397 ساعت 11 تا 13 در مکان باغ نگارستان- موسسه پژوهشی فرهنگ و هنر حضور به هم رسانند.